...

Ku-Ba-Ba Blog'taki yazılar ve album tanıtımları Motet & Sudaay tarafından hazırlanmaktadır-Müzik dünyasında belli bir değer yaratmış isimlerin tanıtılması amacıyla hazırlanmış bir blogtur..

5 Ağustos 2009 Çarşamba

Synthesis-Identity


sanatçılar

Goce Dimovski: kaval, gaida, zurla
Vane Jovchev: piano
Marjan Jovanovski: tambura
Goce Uzunski: tapan, tarabuka
Radoslav Shutevski: drums, percusión
Aneta Shulankovska: vocals
Biljana Ristovska: vocals
Mirjana Josheska: vocals

01. Goceva 3
02. Sam legnuvam
03. Blazena goro zelena
04. Gajdarska igra
05. Vargida
06. Dva vermana
07. Bela Petkana
08. Jana Malesevka
09. Dumardija
10. Malinka

şifre=www.kevokmusic.com



albüm bilgisi

Uzun zamandan beri etnik müzikte böylesine beni saran melodiler dinlememiştim açıkcası. Bakıyorum da ne varsa yine kendi toprağında var.Babaannemi hatırlıyorum ister istemez ve anlattığı hüzün dolu öyküleri... Bizlere ait çalgılar, ritimler ve melodiler izdüşümünde Makedonya topraklarından bir gurup Synthesis.1995 yılında müzik hayatına adım atıyorlar. İyi ki atıyorlar...

Bana geçmişimden izler , tatlar ve kokular verirken sizlere ne katar bilemem.Ulusal çalgıların böylesine batı çalgılarıyla ustalıkla kullanıldığı kuşkusuz başka guruplar da vardır, hep aynı türküleri dinlemek istemeyenler içindir bu müzik. Ya da türkülerin ortak bir dil olduğunu bilenler içindir diyeyim.

Favori parçalarım 1-6-7-9-10... özellikle 7

Seviyorum şu aksak ritimleri. Bir bizde var bir de Balkanlarda, Bence dünyaya en büyük armağandır aksak ritimler.

0 yorum:

Yorum Gönder

ku ba ba..

Mitolojide, ay Kibele'nin simgesidir, zira o, aynı zamanda, aytanrıçasıdır da... ... Anadolu uygarlıkları içinde en dikkat çekici özelliklere sahip olan Kibele, aynı zamanda "Kubile", " Agdistis" "Artemis" ,"Vuruşemu", "Hepat" ve Frigler'de KUBABA olarak bilinir. ... O dönemde toplumda kadın erkeğe eşdeğer konumdaydı ve " Kybele" ismi de bu inancı simgelemektedir. ... Bu blog ise kadına ve müziğe yani, hayatı besleyen iki kaynağa adanmıştır..