...

Ku-Ba-Ba Blog'taki yazılar ve album tanıtımları Motet & Sudaay tarafından hazırlanmaktadır-Müzik dünyasında belli bir değer yaratmış isimlerin tanıtılması amacıyla hazırlanmış bir blogtur..

6 Ağustos 2009 Perşembe

Kodo-Tsutsumi-Best Of Kodo



Kodo-Tsutsumi

1. Shake - Itsuka Mata
2. Kyosui
3. Oki Age
4. Orekama
5. Tsuchi No Katachi
6. Kyoso
7. Niji No Nagori

şifre=www.kevokmusic.com


Kodo-Best Of Kodo

01-Lion
02-Irodori
03-Yumi-Ga-Hama
04-Zoku
05-Kazauta
06-Monochrome
07-Yu-Karak II
08-Yatai Bayashi

şifre=www.kevokmusic.com


albüm bilgisi

Ciddi anlamda bu guruba karşı bir hayranlığım vardır. Ritim çalgıları daima ilgimi çekmiştir. Ve Kodo' nun geleneksel davullarıyla bizdeki mehterin farklı bir versiyonu olarak askerlere savaşta moral vermek üzere kurgulanış biçimi, artık günümüzde farklı bir şekilde kullanılıyor.

Taiko adı verilen bu geleneksel davullarla uzun yıllardır müzik sektöründe yer alan Kodo, İzmit depremi esnasında da ülkemize gelerek Ankara' da bir moral konseri vermişti. Ben gidemedim. Gidebilmeyi isterdim aslında.

Neden mi önemsiyorum bu gurubu?

Titreşim herşeydir. Ve titreşimlerle müziği algılayabilmek son derece güzeldir.

0 yorum:

Yorum Gönder

ku ba ba..

Mitolojide, ay Kibele'nin simgesidir, zira o, aynı zamanda, aytanrıçasıdır da... ... Anadolu uygarlıkları içinde en dikkat çekici özelliklere sahip olan Kibele, aynı zamanda "Kubile", " Agdistis" "Artemis" ,"Vuruşemu", "Hepat" ve Frigler'de KUBABA olarak bilinir. ... O dönemde toplumda kadın erkeğe eşdeğer konumdaydı ve " Kybele" ismi de bu inancı simgelemektedir. ... Bu blog ise kadına ve müziğe yani, hayatı besleyen iki kaynağa adanmıştır..