...

Ku-Ba-Ba Blog'taki yazılar ve album tanıtımları Motet & Sudaay tarafından hazırlanmaktadır-Müzik dünyasında belli bir değer yaratmış isimlerin tanıtılması amacıyla hazırlanmış bir blogtur..

9 Ağustos 2009 Pazar

.:Famous Adagios-1996-Various:.





  1.Adagio in G minor: ALBİNONİ
Capella Istropolitana

2.Adagio from Violin Conc in E maj, BWV 1042 BACH
Takako Nishizaki

3.Adagio fr. Oboe Conc in D min,Op.9,No.2 ALBİNONİ
Anthony Camden

4.Adagio fr. Violin Conc No.3 in G maj K.216 MOZART
Takako Nishizaki

5.Adagio from Oboe Concerto in D minor MARCELLO
Jozsef Kiss

6.Adagio fr Piano Conc No.23 in A maj,K.488 MOZART
Jeno Jando

7.Violin Conc No.1 in G min,Op.26: Adagio BRUCH
Takako Nishizaki

8.Clarinet Conc in A maj,K.622:Adagio MOZART
Ernst Ottensamer

9.Concierto de Aranjuez: Adagio RODRİGO
Norbert Kraft

10.Adagio for Strings: Op.11 BARBER
Capella Istropolitana



albüm bilgisi

Bildiğiniz gibi "Adagio" içinde hüznü barındıran yavaşlıkta anlamına gelen bir müzik terimidir.Yaşamın yoğun keşmekeşliğinde koştururken unutabildiğimiz bir çok duyguyu ben adagiolarda yakalıyorum.İnsan olduğumun bir kez daha farkına vardığım bir şey Adagio'lar.

Kedere boğulmak anlamında değil, sıfırlanmak adına yeniden bir doğuş gibi algılıyorum adagioları.Burada Albino' ninin Adagio'sunu kaç kere dinlediğimi bende bilmiyorum. Yaklaşık neredeyse 300 yıl gibi önceki bir zaman diliminde yazılmış bir eser bu kadar mı bu güne uygun düşebilir? Yüzyılların hit eseri bu bana göre.

Hele bu CD' deki ikinci Adagio Bach' ın dehalığını bir kez daha benim önüme koyarken, içimde oluşturduğu ılık rüzgarları size anlatamam.

Mozart o hep şakacı ve çocuksu yaşam şekliyle bunu müziğine de aktarırken burada Adagio ile öylesine farklı diyarlara götürebiliyor ki insanı....

Yaşantımda soluk almamı sağlayan
Adagio' ları çok ama çok seviyorum..

0 yorum:

Yorum Gönder

ku ba ba..

Mitolojide, ay Kibele'nin simgesidir, zira o, aynı zamanda, aytanrıçasıdır da... ... Anadolu uygarlıkları içinde en dikkat çekici özelliklere sahip olan Kibele, aynı zamanda "Kubile", " Agdistis" "Artemis" ,"Vuruşemu", "Hepat" ve Frigler'de KUBABA olarak bilinir. ... O dönemde toplumda kadın erkeğe eşdeğer konumdaydı ve " Kybele" ismi de bu inancı simgelemektedir. ... Bu blog ise kadına ve müziğe yani, hayatı besleyen iki kaynağa adanmıştır..